Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

11 November 2010

Sudah Tiba Masa Aku Pulang Kepada Allah


ﺒﺴﻡﺍﷲﺍﻟﺭﺤﻤﻥﺍﻟﺭﺤﻴﻡ


Hambamu Datang Menyahut Panggilan Mu,
Ya Allah Hamba Mu Datang Menyahut Panggilan Mu.
Sesungguhnya segala Puji-Pujian Dan Nikmat dan Kerajaan
Adalah Kepunyaan Mu Yang Tiada Sekutu Baginya.

Astaghfirullah
Sangatlah Hina Hamba Mu Ini Ya Allah
Telah Banyak Dosa ku lakukan pada Mu
Ya Allah
Aku tahu
Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Engkau Ampunkanlah Dosa Hamba Mu ini
Aku takut Ya Allah
Azab Mu begitu perit sekali

Sudah Tiba Masa Aku Pulang Kepada Mu
Pada Februari 2011
Aku akan menunaikan Umrah
Aku masih tertanya-tanya?
da bersediakah aku???
da bersediakah aku untuk menghadap Allah RabbulJalil??
Sedangkan aku masih banyak Dosa

Ya Allah
Setiap hari
Dosa makin bertambah
Apa aku perlu buat?
Apa aku perlu lakukan?

Tapi aku akan pergi
Semua benda akan ku tinggal di bumi Malaysia
Dan akan pergi menemui Allah

Jika Kau takdirkan aku mati di sana
Matikanlah Ya Allah
Maka aku akan gembira Ya Allah
Jika Kau takdir aku pulang
Huh
Sedikit terkilan di hati ini Ya Allah
Aku takut
takut aku akan ulang kesalahan aku

Pada yang baca post ini
Aku mintak maaf
kalau ada salah dan silap aku lakukan pada kau
maafkanlah
Aku doakan kau akan berjaya DUNIA AKHIRAT


:::InsyaAllah:::

1 ulasan: