Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

06 November 2010

Terima Kasih Sahabat

ﺒﺴﻡﺍﷲﺍﻟﺭﺤﻤﻥﺍﻟﺭﺤﻴﻡ

Setelah berduka sekian lama
akhirnya diubati jua
sahabat yang ku rindukan dulu kala
sudah kembali sekian lama

Syukur kepada Ilahi
Allah yang Maha Esa
Maha Adil
Maha segalanya di alam semesta

Doa ku telah dimakbul oleh Nya
doa ku yang telah lama ku pinta
sudah direalisasikan jua
Alhamdulillah ku ucapkan kepada Mu
Ya Allah

Sahabatku yang sejati
dirimu bak isi dengan kuku
aku merayu
janganlah kau tinggalkan
diri ku kembali

Aku berterima kasih pada kau
kerana kau, aku kembali ceria
kerana kau, aku kembali riang
dan kerana kau juga, aku kembali pada Allah selamanya

Terima Kasih Sahabat

credit to: Maisarah Abdul Rahman

5 ulasan:

  1. ko nak ke??nanti ak buat k??
    haha
    =)

    BalasPadam
  2. HAHA !!x pe..Terima kasih !

    BalasPadam
  3. thanks, man.pul, jgn jelesssss...haha

    BalasPadam
  4. afwan,,tape,,
    aku nak wat ntok kawan2 kite nanti

    BalasPadam