Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

06 Januari 2011

4 Sains II




Assalammualaikum
Bismillahhirahmannirrahim

4 Sains II
haha
kelas yang ku impikan sejak di tingkatan satu
act
takdelah sains II
tapi aku nak masuk sains I
sebab abang sedara aku
Muhammad Halim Hamdan
yang tersayang
haha
dia masuk sains I jadi
aku pun nak masuk kelas tu !
tapi
tak ada rezeki
takpelah
sume same je kan ?



tetapi !
Ahmad Naqib Baharom
masuk sains I
maka terpisahlah kami
buat masa PNP
rehat jumpa balik !
haha

tapikan ?
kan .
kan . kan.
kelas saya terbaik !


sebab ada Khairul Amri
penyeri kelas kami
dari 4 sains I
sunyi sepi aja
suasana belajar dapat sangat dirasai apabila kamu berada disitu

Guru kelas kami
Cikgu baru !
haha
lagi la best !
muda lak tu . from Kelantan
budak - budak ni suma suka lah

huhu

Azam saya 2011 ini
Mahu membuktikan bahawa 'Add math' itu tidak susah
haha
azam yang sama dengan ahmad naqib
hope azam kami tercapai

InsyaAllah

01 Januari 2011

2010 Yang Begitu Bermakna ♥


ﺒﺴﻡﺍﷲﺍﻟﺭﺤﻤﻥﺍﻟﺭﺤﻴﻡ

assalammualaikum
salam sejahtera !
sangat rindu blog ini .
sudah berhabuk !
fuh ! =.=

2010
sangat banyak kenangan
tidak kiralah
sweet or sour or bitter
tetapi
setiap kenangan itu
sangat mendominasi aku
untuk terus berjaya dan berjaya


tidak banyak
hanya sedikit kejayaan yang diperoleh dalam tahun 2010
kejayaan yang sangat bermakna
hmm . . .
kejayaan yang terbesar ku
full success in P.M.R
just 7A1B1C

dan kenangan pahit
sangat pahit
hingga terpaksa aku muntahkan balik keluar
yelah
terlalu pahit kan ?
^^


Kepada

Juliza
Mardhiahtun Najihah

kamu berdualah akak angkat saya
yang terbaik !
sayang korang !

Kepada

Nazrulhad Hashim
Nurfarzila Hashim

terima kasih banyak banyak
korang lah abang dan akak ku
yang TERBAIK !

Kepada

Hashim Isa
Jailah Jelani

Saya minta maaf
saya anak yang sangat tidak sempurna
kamu berdua lah insan yang paling penting dalam kehidupan ku

Kepada

Ahmad Naqib

Thanks ya ? =D
kaulah sahabat aku paling aku sayang
dan masuk tahun baru ni
10 tahun perkenalan kita
terima kasih banyak
honestly
tidak sanggup berpisah dengan kau

Kepada

semua yang mengenali diri aku
maaf dan terima kasih aku ucapkan

2010
i'm gonna miss u !