Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

01 Januari 2011

2010 Yang Begitu Bermakna ♥


ﺒﺴﻡﺍﷲﺍﻟﺭﺤﻤﻥﺍﻟﺭﺤﻴﻡ

assalammualaikum
salam sejahtera !
sangat rindu blog ini .
sudah berhabuk !
fuh ! =.=

2010
sangat banyak kenangan
tidak kiralah
sweet or sour or bitter
tetapi
setiap kenangan itu
sangat mendominasi aku
untuk terus berjaya dan berjaya


tidak banyak
hanya sedikit kejayaan yang diperoleh dalam tahun 2010
kejayaan yang sangat bermakna
hmm . . .
kejayaan yang terbesar ku
full success in P.M.R
just 7A1B1C

dan kenangan pahit
sangat pahit
hingga terpaksa aku muntahkan balik keluar
yelah
terlalu pahit kan ?
^^


Kepada

Juliza
Mardhiahtun Najihah

kamu berdualah akak angkat saya
yang terbaik !
sayang korang !

Kepada

Nazrulhad Hashim
Nurfarzila Hashim

terima kasih banyak banyak
korang lah abang dan akak ku
yang TERBAIK !

Kepada

Hashim Isa
Jailah Jelani

Saya minta maaf
saya anak yang sangat tidak sempurna
kamu berdua lah insan yang paling penting dalam kehidupan ku

Kepada

Ahmad Naqib

Thanks ya ? =D
kaulah sahabat aku paling aku sayang
dan masuk tahun baru ni
10 tahun perkenalan kita
terima kasih banyak
honestly
tidak sanggup berpisah dengan kau

Kepada

semua yang mengenali diri aku
maaf dan terima kasih aku ucapkan

2010
i'm gonna miss u !




3 ulasan:

  1. man , ju da lame maafkan ..
    taon baru ni , kita bukak buku baru okay :)

    BalasPadam
  2. salam...
    syahdu btol coretan...
    tp nk kate jwang 2 x la...
    pape pon..
    jgn sdih2..
    idop prlu dtruskn..
    lastly..
    salam ukhwah dri sye..
    siti aida adnan...

    BalasPadam
  3. kenangan yang tidak dapat dilupai bersame mu~ ^_^

    BalasPadam