Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

06 Januari 2011

4 Sains II




Assalammualaikum
Bismillahhirahmannirrahim

4 Sains II
haha
kelas yang ku impikan sejak di tingkatan satu
act
takdelah sains II
tapi aku nak masuk sains I
sebab abang sedara aku
Muhammad Halim Hamdan
yang tersayang
haha
dia masuk sains I jadi
aku pun nak masuk kelas tu !
tapi
tak ada rezeki
takpelah
sume same je kan ?



tetapi !
Ahmad Naqib Baharom
masuk sains I
maka terpisahlah kami
buat masa PNP
rehat jumpa balik !
haha

tapikan ?
kan .
kan . kan.
kelas saya terbaik !


sebab ada Khairul Amri
penyeri kelas kami
dari 4 sains I
sunyi sepi aja
suasana belajar dapat sangat dirasai apabila kamu berada disitu

Guru kelas kami
Cikgu baru !
haha
lagi la best !
muda lak tu . from Kelantan
budak - budak ni suma suka lah

huhu

Azam saya 2011 ini
Mahu membuktikan bahawa 'Add math' itu tidak susah
haha
azam yang sama dengan ahmad naqib
hope azam kami tercapai

InsyaAllah

4 ulasan:

  1. hahahha... butul la wok..
    sn 1.. serious syp kot!! klu dlm klas td..
    aq dgn dak rusy je yg boleh didngri... hahaha...
    tp ok per sn 1 aw.. =P

    BalasPadam
  2. alhamdulillah...
    sama la saye..
    4sainsII jugak...
    acctuly semua kelas same je..
    yg penting kita belajar...
    kalo msuk klas 4sainsI tp x belajar x jd jugak..
    man jadda wa jadda...
    salam ukhwah..

    BalasPadam
  3. good boy laa ~ :)
    stdy smart but not too hard ya !

    BalasPadam
  4. haha..pas nih x pat aq nx dgr leper wat lawak ag..

    BalasPadam