Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

07 Februari 2011

Berpisah Akhirnya .






Assalammualaikum
Ya Allah .
Ujian bagi ku
tidak lah seberapa berat .
tetapi aku tak sanggup untuk menghadapi pada mula nya
tetapi .
pasti ada hikmah di sebaliknya
ya !
pasti !

Ahmad Naqib Bin Baharom

kawan.
Terlalu banyak kenangan antara aku dan kau
terlalu banyak
apabila dikenang semula
senyuman dibibir terukir dengan sendirinya .

Selama 10 tahun kita bersama
banyak dugaan kita tempuh kan kawan ?
kau perasaan tak ?
tetapi .
bagi aku .
inilah dugaan paling besar dalam hidup ku buat masa ini .
aku terpaksa rela kan hati
aku
dan aku terpaksa untuk terima kau pergi
aku tahu . ini impian kau .
juga impian aku .

Kau ingat tak aku cakap dulu ?

"Naqib , kalaulah aku dapat Mozac then kau xdapat ,
aku x pindah oke . tapi taktahulah kau macam mane kan ? hee "

pada masa tu gelak tawa kita xpernah sunyi .
gurauan saling bertukar - tukar .

dia jawab :
"kalau macam tu kalau aku dapat then kau xdapat . aku xpindah la"


tetapi .
sebaliknya berlaku .
aku tak salahkan kau .
aku xsalahkan siapa - siapa .
aku tahu .
ini impian kau dari dulu untuk masuk mozac .

masa kau beritahu aku yang kau dapat tawaran .
baliknya aku terus cek peti surat dan cek by online.
aku hampa .
air mata aku mengalir . tanpa henti .
huh .
tetapi aku terpaksa akur dengan apa yg jadi .

Kau ingat tak dulu .
kita selalu share masalah .
kau selalu beri aku nasihat bila aku ade masalah .
tak pernah kau hampakan aku walaupun sekali
kau sangat memahami aku .

Kau mesti ingat kan ?
kita selalu gurau gila - gila kan ?
(^^)
kau tak pernah ambil hati apa yg aku cakap
kau xpernah marah aku even aku gurau kasar nan kau

tetapi naqib .....
itu semua dulu .
tetapi kini
kau di sekolah baru .
ditempat baru .
kawan baru .
impian kau dah tercapai
Alhamdulillah
aku bangga dengan kau

Naqib .
aku harap kau tak pernah lupa persahabatan kita .
seriously

Aku sayang kau Naqib .
Doa jelah yang dapat aku sampaikan pada kau di sini
Semoga impian kau berjaya disana

Semoga kau berjaya disana kawan
Aku akan rindu kau

6 ulasan:

  1. saba yer lukhman... walo un die xde...
    ko kene kuat... aq un kene berpisah dgn bestie gile2 aq..so ko ta yah riso laa..aq phm.. ta mao sdey2 k!!

    BalasPadam
  2. SUDAH2 LA TU. TAK KENA DE SUME TU!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. tak kemana de sume tu

    BalasPadam
  4. ish..
    saya baca direct rase hiba..
    hmm..awak orng yg baik dlm bt sahabat!

    BalasPadam
  5. ish..len mcm je syg awk pd dia..

    BalasPadam