Sahabat Selamanya

Daisypath Friendship tickers
This Blog Was Born August 2009

Filo

Daisypath Anniversary tickers

14 Mac 2011

SBPI Selandar .


Assalammualaikum w.b.t

SBPI Selandar
Sekolah baru ku .
Dunia baru ku .
Semuanya baru lah .
haha

Sekolah yang berprestij tinggi ini .
menjadi tempat hijrah ku dari Sultan Muhammad .

Pelajar pelajar nya yang berdedikasi lagi berakhlak mulia . [ceh]
semuanya ramah ramah belaka .
banyak benda baru yang aku belajar di sana .

Pertama kali aku menjejak kan di sekolah ini .
rasa berdebar debar .
jantungku berkocak laju .
yelah . sekolah baru lah kata kan .
yang buat aku tak biasa .
sebab ada pelajar perempuan .
haha .
tak biasa lansung !
kekok nak mati .
tapi tapa .
aku cuba untuk menyesuaikan diri .

4 Einstein
kelas ku .
pelajar nya riang riang belaka .
terutamanya ada dua orang pelajar yang sgt hyperaktif perangainya
Shabirin
dan
Hakimi
haha .
Lawak seh dua orang ni .
duduk nan mereka ,
boleh pecah perut . haha

Pelajar yang lain .
semuanya ok .
tetapi ada seorang x ok .
Syafiq basiron a.k.a badak basiron
perangai nya sangat luar biasa .
ntahlah .
sangat luar biasa .

haha .

Pelajar lain .
semuanya baik baik belaka .
tak kusangka .
==

Kepada pelajar yang lain .
tegurlah aku jika aku ada buat salah .
aku masih baru di sekolah ini .
kita sama sama tegur ok ?
terima kasih !

credit to ; para pelajar sbpi selandar melaka

1 ulasan:

  1. Anda sememangnya berpotensi untuk berjaya dan menyumbang kepada kejayaan SBPI Selandar nanti... Insya-Allah...
    dari Minda Insan =)

    BalasPadam